Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U dient de bestelling met alle geleverde toebehoren in originele staat en originele verpakking aan ons toe te sturen.  Om uw retourzending snel te kunnen verwerken hebben we de pakbon of de factuur nodig. Wilt u deze bij uw retourzending insluiten? U mag uw retourpakket ook afgeven in één van onze winkels.

 

Retourportaal (Nederland/België)

Retourneren kan via ons retourportaal. U ontvangt de link voor ons retourportaal ook in de bevestigingsmail, direct nadat de bestelling is bezorgd. Via ons retourportaal kunt u een label aanmaken bij één van de vervoerders waar wij een contract mee hebben. Retourneren vanuit Nederland is gratis. Vanuit België rekenen we €7,- verzendkosten.

 

Link naar ons retourportaal:

Retourportaal webshop Krisman & Westeneng schoenen

Retourportaal webshop Breedtemaat schoenen

 

Retourneren vanuit het buitenland

Ons retourportaal werkt alleen vanuit Nederland en België. Uiteraard is retourneren vanuit het buitenland wel mogelijk. De kosten voor het retour zenden zijn dan voor eigen rekening. U kunt uw retour verzenden op eigen gelegenheid naar ons retouradres (zie hieronder).

 

Retouradres

Krisman Schoenmode

Assendorperstraat 120

8012 CC Zwolle

The Netherlands

 

Terugbetaling

Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, betalen we deze zo snel mogelijk terug. Dit doen we binnen 14 dagen na het annuleren van de bestelling. Hiervoor gebruiken we dezelfde methode als die waarmee uw bestelling betaald hebt. Een iDeal betaling of een bankoverschrijving is binnen 3 werkdagen na terugbetaling bijgeschreven op uw bankrekening. Een creditcardbetaling wordt gestorneerd. U kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van uw creditcard.

Artikelen die teruggebracht zijn in één van onze winkels worden niet contant terugbetaald, maar via één van bovengenoemde betaalmethodes.

 

Ruiling

Het is ook mogelijk om artikelen te ruilen.

 

Methode 1

U meldt uw retour aan via ons retourportaal en stuurt deze naar ons op. U plaatst een nieuwe bestelling via onze webshop en kiest voor betaling per bankoverschrijving. U stuurt ons een berichtje of e-mail dat het gaat om een ruiling. U hoeft alleen de eventuele meerprijs van de nieuwe bestelling aan ons over te maken.

Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, en het eventuele prijsverschil aan ons voldaan is, sturen we u de nieuwe bestelling toe. Als er een prijsverschil in uw voordeel is, maken we dit bedrag na ontvangst van uw retour aan u over.

 

Methode 2

Wilt u dat we de nieuwe bestelling direct naar u opsturen? Plaats dan een reguliere bestelling en reken deze af. Retourneer uw eerdere bestelling via ons retourproces zoals hierboven beschreven is.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen vanzelfsprekend ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U mag dit melden binnen 2 maanden na constatering van het gebrek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Slijtage aan schoenen wordt in principe niet vergoed.

Bij klachten kunt u ons mailen of langskomen in de winkel. Vaak zullen we u vragen een foto op te sturen van de klacht. Ons mailadres is info@krisman-westeneng-schoenen.nl Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, en daarom zullen we ons best doen een goede oplossing te vinden.